
Kluczem do sprawnego i solidnego działania każdego przedsiębiorstwa jest rozwój. Trudno mówić cokolwiek o rozwoju bez wdrożenia nowych technologii i innowacyjnych rozwiązań. Jednym z nich jest z pewnością system CRM. Jakie są korzyści z wdrożenia takiego systemu do twojego przedsiębiorstwa? Odpowiedź w dzisiejszym artykule.
Szeroki wybór – wątpliwa jakość
Obecnie na rynku funkcjonuje mnóstwo firm oferujących systemy CRM. Niestety nie wszystkie oferty są godne rozpatrzenie. Podczas dokonywania wyboru warto skupić się na renomie i prestiżu danej marki. Aktualnie najrozsądniejszym i bezpiecznym wyborem zdaje się być oferta firmy IT Cube Software. Ze szczegółami można zapoznać się na stronie internetowej – https://itcube.pl/. Wspomniana firma od ponad 15 lat zajmuje się rozwojem i wdrażaniem najnowocześniejszych i najbardziej innowacyjnych w skali kraju systemów CRM. Konsekwencją tych działań jest tytuł laureata Międzynarodowych Targów Poznańskich Infosystem oraz miano najczęściej wybieranego oprogramowania klasy CRM na terenie Polski. Czymś co niewątpliwie wyróżnia ofertę marki jest intuicyjny interfejs, z którego korzysta ponad 10tys osób w kraju i za granicą. Obecnie jest to najwyższej jakości system, a co za tym idzie – jego wybór jest najlepszym rozwiązaniem dostępnym na rynku.
Korzyści wynikające z wdrożenia systemu
Celem systemu CRM jest przede wszystkim osiągnięcie przewagi nad konkurencją. Korzyści wynikające z takiej przewagi w kwestii przedsiębiorstw można podzielić na dwie grupy – korzyści techniczne oraz biznesowe. Jeśli chodzi o aspekty dotyczące biznesu zalicza się do nich nader wszystko zwiększenie skuteczności działań oraz oszczędność czasu i ograniczenie kosztów. Ponadto istotne w tej kwestii jest zracjonalizowanie obsługi klienta skutkujące jego satysfakcją, a także uzyskanie trwałości wiedzy. Korzyści techniczne to przede wszystkim mobilność, otwartość, stabilność, elastyczność oraz odpowiednie zhierarchizowanie ogromu danych. Korzyści wynikające z obu grup spotykają się tak naprawdę w jednym punkcie – zadowoleniu klienta.
Spójne źródło informacji jakie stanowi system CRM i jego transparentny dostęp większości pracowników przynosi owocne skutki w postaci jednolitego przekazu informacji dla klienta. Taka synchronizacja działań buduje długofalową relację oraz umacnia zaufanie obu stron. Bardzo istotna jest także płynność wynikająca z funkcjonowania oprogramowania, mianowicie przejmowania kontaktów i informacji z zakresu działalności danego pracownika podczas jego nieobecności. Konsekwencją jest sprawniejsze działanie oraz optymalizacja wszelkich kosztów. Z wieloma innymi korzyściami wynikającymi z zastosowania systemu CRM można się zapoznać na stronie internetowej – https://itcube.pl/system-crm/korzysci-z-wdrozenia/co-to-jest-crm/