
Firma AB SA jako jedyne polskie przedsiębiorstwo zalicza się do grona dziewięciu największych dystrybutorów IT i dostawców e-commerce w Europie, od lat jest liderem na rynku Polski i Europy Wschodniej. AB SA oferuje bogaty wybór produktów IT, sprzętu elektronicznego takiego jak telefony, GPS, AGD, RTV, aparaty fotograficzne i kamery, drony, urządzenia biurowe, przyrządy sportowe i fitness, zabawki i wiele innych
Rozwinięta wszechstronnie na szeroką skalę, firma AB SA współpracuje z licznymi firmami, spółkami, podwykonawcami, partnerami handlowymi i ma klientów na całym świecie. By tak wielki i złożony system mógł sprawnie funkcjonować, wymaga to płynnego przepływu informacji oraz odpowiednich narzędzi umożliwiających kontakt na różnych szczeblach. Dlatego też firma przewidziała dla swoich klientów i kontrahentów różnorodne możliwości i formy kontaktu, między innymi kontakt mailowy, formularz kontaktowy na stronie internetowej firmy, kontakt telefoniczny. Głównym korpusem kontaktu z klientem jest Serwis Telefoniczny, czyli infolinia.
Dlaczego infolinia? Firmie umożliwia to obsługiwanie na bieżąco większej ilości klientów oraz usprawnia przepływ informacji, przyspiesza sprzedaż produktów i usług, a dla klientów stanowi doskonałą formę szybkiego i bezpośredniego kontaktu. Zadzwonienie na numer obsługi klienta jest szybsze niż komunikacja drogą mailową. Ponadto, taka forma kontaktu jest całkowicie zdalna, możemy zadzwonić z dowolnego miejsca i o dogodnej dla nas porze dnia. Pozwala na natychmiastowe uzyskanie pomocy, odpowiedzi na pytanie, można skomunikować się z firmą w różnych sprawach: zapytań IT i ofertowych, marketingu, eksportu, rejestracji partnerów handlowych, relacji inwestorskich, call center i business development.
Aby usprawnić komunikację, serwis telefoniczny firmy składa się z kilku oddzielnych numerów telefonów stanowiących odrębne infolinie. Podział został dokonany ze względu na powód, w jakim dzwoni klient. W sprawach ogólnych i z różnego rodzaju zapytaniami nie pasującymi do innych kategorii najlepiej dzwonić do sekretariatu i biura zarządu firmy pod numerem +48 71 39 37 600. Odpowiedzi na zapytania ofertowe uzyskać można pod numerem telefonu: +48 71 32 40 521. Chcąc złożyć reklamację lub połączyć się z Call Center, należy dzwonić na numer: +48 71 39 37 500. Obsługa klientów międzynarodowych i dział rejestracji dostępne są pod numerem: +48 71 39 37 620. Media mogą kontaktować się z firmą na kilka sposobów: telefonicznie lub faxem, na numer 22 823 07 80. Więcej numerów z serwisu telefonicznego firmy oraz alternatywne formy kontaktu znajdziesz na stronie internetowej https://kontaktinfolinia.pl/ab-kontakt